רגע לפני שאתם מגייסים נכס בבלעדיות.
תרצו לראות סרטון קצר שיזכיר לכם
איך עושים את זה בצורה הכי מקצועית?
איך להתכונן לגיוס נכס

צ'ק ליסט גיוס נכס

גיוס נכס זהו השלב שבו אנו מחתימים את בעלי הנכס על טופס הסכמה/בלעדיות,

טופס הסכמה מעיד על כך שבעל הנכס הסכים לשלם דמי תיווך בעת מכירת/השכרת הנכס.

טופס בלעדיות נותן לנו המתווכים בלעדיות לשווק ולמכור את הנכס וכל מתווך/לקוח פרטי אשר יהיה מעוניין בדירה יצטרך לבצע את העסקה דרכנו.

כאשר מתווך מגיע לפגישת גיוס כשהמטרה העיקרית שלנו היא להחתים את בעל הדירה בטופס בלעדיות עלינו להיות מוכנים היטב לפגישה הן מבחינת ציוד והן מבחינה מקצועי.

ציוד

_______________________________________________________________________________________

  • תג סוכן אישי.
  • פנקסי החתמה: מוכר/משכיר, בלעדיות, מתעניין.
  • עטים ממותגים של H.
  • פולדרים ריקים,
  • כרטיס ביקור אישי.
  • תיק פרזנטציה.

ידע כללי

_______________________________________________________________________________________

בטרם כניסתך לנכס עלייך לשלוט היטב במיקום, בסביבה ובטיב השכנים, בסגנון האוכלוסיה, במה שהשכונה מציעה: גני ילדים, מוסדות לימוד, תחב"צ, ביה"כ, מרכזי קניות וכו'….

עלייך לערוך בדיקה מקיפה אודות מחירי דירות שנמכרו לאחרונה באיזור, 

במידה ובעל הכנס ידרוש מחיר מופקע עבור דירתו תוכל להציג בפניו את מחירי הדירות שנמכרו ממש באותו איזור וכך לשפר את המחיר המבוקש ע"י המוכר.

בנוסף, בקיאות של המתווך באיזור תגרום לבעל הנכס בטחון במתווך שאכן מדובר במתווך מקצועי ואמין שיוכל למכור עבורו את דירתו.

את המידע עבור מחירי דירות שנמכרו תוכל להשיג בדרכים הבאות:

אתר בטאבו, רשות המיסים, יד 2 ומדלן.

חשוב לדעת את מחירי הדירות שנמכרו בעבר ואת מחירי הדירות שמוצעות למכירה בהווה.

 

 מידע פרטני אודות הנכס

_______________________________________________________________________________________

כלל ראשון בגיוס/הצגת נכס הוא להכיר את תעודת הזהות של הנכס (טאבו/אישור זכויות)

חובה לדעת היכן הנכס רשום האם הוא רשום בטאבו או במנהל מקרקעי ישראל,

לשים לב לשטח הבנוי המופיע בנסח הטאבו או באישור זכויות ובמידת הצורך כשהשטח של הבית רשום חלקית עלייך

לעיין באתר הנדסת עיריית בית שמש תחת בקשות להיתר. (הסבר נוסף במדריך נסח טאבו)

הדרך הטובה ביותר לגיוס נכס בבלעדיות
(סרטון 94 דק')
פעולות וזמנים בתהליך הפרזנטציה

פעולה

מיקום

משך

הערות

התחלה – היכרות ראשונית

בניית אמון

סלון

10 דק' או פחות

שאל שאלות והקשב. לא לספר על עצמך.

לתת ללקוח להרגיש נוח. 

אם מציעים לשתות – לא לסרב.

זכרו – אנשים עושים עסקים עם אנשים שהם מחבבים.

סריקת הבית

בכל הבית

15 דק'

יחד עם שני בני הזוג. להכין רשימות. למדוד חדרים. בקש נסח טאבו.

הייה מחמיא ונלהב בקשר למציאת קונה, אבל גלה הבנה מדוע עליהם לעזוב.

בחינת סוכן נדל"ן

פינת אוכל/מטבח (מקום עם שולחן להצגה –עסקי)

 

הצגת הטופס:"במקרה שתחליטו את שירותיו של מי לשכור הנה לכם הטופס הזה." תן לכל בן זוג טופס משלו. השאר אחד אצלך. עבור אתם על הטופס. השאר את הטופס ותן את קוה"ח שלך.

אמצע 

סינון מוכרים

פינת אוכל/מטבח 

 

10 שאלות.רצוי לכתוב את התשובות.

סינון המסוננים

פינת אוכל/מטבח 

 

שאלת ה"למה"? חשובה יותר מכל השאלות גם יחד. התשובות לשאלות הללו יתנו לכם את הידע לגבי הנכונות שלהם להיות ריאליים בנוגע למחיר, לזמן ולאי הנוחות.

הסיכוי להצלחת מכירת נכס

פינת אוכל/מטבח (מקום עם שולחן להצגה –עסקי)

 

טופס לכל אחד. אומרים:"עפ"י הבדיקה שמוצגת בדף הזה אני מחליט אם לקחת לטיפולי את הנכס שלכם".

תוכנית פעולה שיווקית

בפינת האוכל/במטבח (מקום עם שולחן להצגה –עסקי)

טופס לכל אחד.להציג ריק ולומר – "אני אכין זאת למענכם לפגישה הבאה שלנו." 

או להציג דוגמא ולומר– "זו דוגמא ואני אכין אחד בשבילכם."

או להציג מוכן ולומר– "הכנתי את זה עבורכם לפני שבאתי לפגישה."

שילוט – להציג דוגמא

גלויות בית למכירה – להציג דוגמא ולהשאיר.להסביר שמפיצים 200 באופן אישי ו – 300 בתיבות הדואר.

אינטרנט – הצגה של פרסום באתר של רי/מקס ישראל www.remax-israel.com . להסביר את היחודיות של האתר שניתן לראות אותו בכל השפות המצוינות. חשיפה עולמית במהירות מירבית.

בית פתוח – להציג קטע מעיתון ולהסביר.

לציין שמזמינים את כל המתווכים באזור ואת כל הקונים שנמצאים במאגר במשרד.

ניתוח התחרות בשוק- CMA

הניתוח יגרום ללקוח לומר לך את המחיר הריאלי. לומר: "הטופס הזה כולל מחקר שהשלמתי עבורך…בהתבסס על האינפורמציה הזו כמה אתה חושב שאנחנו צריכים לבקש עבור הבית שלך?"

אל תתעמתו עם הלקוחות. תנו להצעות 

הקונים או חוסר ההצעות לספר את החדשות הרעות.

ניתוח מגמותתמונת מצב לגבי הנדל"ן באזור שלהם. מספר נכסים מכל סוג המיוצגים באזור וזמן המכירה שלהם.

הכנת הבית למכירה-"אנו נסייע בידך לארגן ולשווק את נכסך, באופן שתוכל להשיג את התמורה הכספית הגבוהה ביותר,בזמן הקצר ביותר וללא טרדות מיותרות. אולם,בהשקעת מאמץ מזערי, יש באפשרותך לבצע מספר פעולות שיעניקו לנכסך יתרון בשוק על פני מתחריו".להשאיר את הטופס ובסוף הפרזנטציה, לאחר חתימה על בלעדיות לקבוע פגישה להכנת הבית.

מאפייני נכסלהציג דוגמאות מנכסים אחרים. להסביר שמפיצים בקרב מתווכים אחרים, שמפיצים בסופרמרקט,משאירים לשימוש המוכרים.

טיפול בקונים – הצגת פרוספקטים של בנקים למשכנתאות.

הצגת תיק אזור שישמש את הקונים.

הצגת טבלא ריקה למילוי שמות השכנים. 

 

סוף

דיווח פעילות שיווקית

פינת אוכל/מטבח (מקום עם שולחן להצגה –עסקי)

 

להציג ריק, או דוגמא מנכסים אחרים.

לומר:"אתקשר אליכם כל שבוע ביום קבוע ובשעה קבועה לדווח לכם על ההתקדמות שלי ובאופן אישי אדווח לכם פעם ב- 3 שבועות". 

הערכת ביצועים ושביעות רצון

פינת אוכל/מטבח (מקום עם שולחן להצגה –עסקי)

 

הצג ואמור:"כשאסיים את עבודתי בהצלחה, אבקש ממך למלא את טופס הערכת הביצועים שלי. אשאיר לכם אותו עכשיו."

סגירה

פינת אוכל/מטבח (מקום עם שולחן להצגה –עסקי)

 

החתמה על טופס בלעדיות – "כדי שאוכל לטפל בנכס שלכם למכירה נצטרך לחתום על חוזה בינינו. " עברו איתם בקצרה על החוזה. 

טיפול בהתנגדויות

פינת אוכל/מטבח (מקום עם שולחן להצגה –עסקי)

  

סגירה

פינת אוכל/מטבח (מקום עם שולחן להצגה –עסקי)

 

חתימה על החוזה .

קביעת פגישה להכנת הבית.

קביעת פגישה לתליית השלט.

קביעת יום לדיווח טלפוני. קביעת יום לדיווח אישי פעם ב- 3 שבועות. 

מכתב העברת בלעדיות לחברת רי/מקס.



שאלון למוכר
  1. לאיפה אתם רוצים לעבור?
  2. למה אתם עוברים?
  3. איזה בית אתם מחפשים ומה הסיבה?
  4. מה התקציב?
  5. מתי התכנון למכור ולעבור?
  6. מה אהבתם בשכונה שלכם?
  7. מה פחות אהבתם?
  8. האם מכרתם בית בעבר?
  9. האם אתה עובד עם עוד איש נדל"ן?
 
 

 

 

מי אנחנו

חברת H נדל"ן הינה רשת תיווך נדל"ן הצומחת ומתרחבת,

תוך מתן דגש על שירות וליווי מקצועי ואדיב של קונים ומוכרים , ע"י שימוש בטכנולוגיה מהמתקדמות בארץ.

הרשת מונה כיום כ 4 סניפים ,  בבית שמש ומטה יהודה , רמת בית שמש, מודיעין וגוש עציון. 

חזון החברה הוא להיות בפריסה ארצית , סניף בכל עיר בישראל .

הרשת מכשירה עשרות סוכני נדל"ן מדי שנה ומלווה מאות לקוחות קונים ומוכרים בתהליך החשוב בחייהם.

נכסים בבלעדיות
למה כדאי לעבוד עם יועץ נדל"ן
  • יועץ נדל"ן חוסך לך כסף.
  • יועץ הנדל"ן חוסך לך זמן יקר בחיפוש נכסים מתאימים.
  • יועץ הנדל"ן ידאג שלא תעשה עסקה שתגרום לך עוגמת נפש.
  • יועץ הנדל"ן מיומן בניהול משא ומתן ויעזור לך בתהליך הרכישה
    או המכירה.
  • יועץ הנדל"ן מאפשר לשני הצדדים להתקרב לעסקה מבלי
    שיחשפו חולשותיך או התלהבותך במהלך המשא ומתן.
  • יועץ הנדל"ן מכיר את שוק הנדל"ן טוב יותר מכל גורם או בעל
    מקצוע אחר.
  • היכרות היועץ עם השוק עוזרת לך לסגור את העסקה הטובה
    ביותר.
  • ליועץ הנדל"ן ידע בתחום הנדל"ן שיסייע לך לקבל יעוץ והכוונה
    מקצועיים.
  • בעסקה החשובה בחייך חשוב שיהיה לצידך אדם מקצועי שיעזור
    לך.
פעולות לשיווק נכס בבלעדיות
  • צילום מקצועי + סרטון .
  • תליית שלט על הנכס ובקרבת מקום
  • פתיחת קטלוג בוואטסאפ והוספת תמונות .
  • טלפונים למאגרי לקוחות של H נדל"ן .
  • בית פתוח.
  • פרסום באתר החברה של H נדל"ן .
  • פרסום בעיתונים מקומיים.
  • פרסום ביד 2 + מדלן .
  • פייסבוק ממומן בדף עסקי+ עמוד אישי +שיתופים בקבוצות.
  • קבוצות H נדל"ן .
  • לוחות מודעות ציבוריים.
  • חלוקת פליירים .
  • שת"פ עם מתווכים .
  • שיווק בערוצי פרסום בחו"ל בפייסבוק .
  • קבוצת פרסום שיתופית של המשרד
האם הלקוח עבר תהליך איפיון?
עבור לאפיון לקוח
נוהל!
לא מציגים ללקוח נכס
לפני שהוא חותם על מסמך דרך חתימה טובה.
(עדיף להחתים את הלקוח עוד לפני שנצא מהמשרד)