בטרם כל פניה לרמ"י יש לשים לב היטב להוראות הנ"ל, במידה ומוגשת בקשה ללא כל הפרטים הדרושים-הפניה לא תטופל!
על כל פניה לרמ"י ראשית נכתוב בגוגל את סוג הפניה לדוגמא:
"הזמנת אישור זכויות מנהל", "הזמנת חוזה חכירה" וכו'…
לאחר שרשמנו בגוגל את מהות הבקשה הדפדפן יפנה אותנו למערכת הזדהות ממשלתית.
לא ניתן להגיש בקשה ללא רישום מוקדם למערכת הזדהות ממשלתית.
חובה להתחבר למערכת עם היוזר של הלקוח עבורו נדרש השירות.
לא ניתן להגיש בקשה עם יוזר שאינו שייך לבעל הנכס. (הפניה תחזור ללא טיפול)
לצורך הרשמה למערכת הזדהות ממשלתית יש צורך במספר דרכון או זהות + תאריך ההנפקה, בנוסף המערכת מבקשת מספר כרטיס אשראי (ישראלי) על שם מי שפותח את היוזר במערכת,
לאחר שהזנו את פרטי ההזדהות האישיים, יש להרכיב סיסמא המורכת מ: אות גדולה באנגלית, אות קטנה באנגלית, סימן כלשהו (אפשר להשתמש ב @) ומספרים, לדוגמא: 123456789@Aa
לאחר שהתחברנו למערכת הזדהות ממשלתית נפעל לפי הסדר הבא:
פניה חדשה
סוג הפניה: תלונות/תשבחות
בחירה מתוך רשימת נושאים : תשבחות
ישוב (לבחור את שם הישוב מתוך הרשימה)
הנדון: פירוט בקצרה (עד 40 אותיות)
פירוט פנייה: לפרט מה מהות הפניה , להוסיף מספר תיק מנהל וכל פרט רלוונטי
* בכל פניה אודות נכס יש לצרף את הטופס בעמוד הבא, יש להקפיד למלא את כל השדות הרלונטיים, אחרת הפניה תחזור ללא טיפול.
שליחה.
יש לשמור את מספא הפניה למקרה הצורך
תשובה אודות הפניה נקבל במייל של הלקוח (יש לומר ללקוח לעקוב אחרי המייל, לעיתים המייל לא מגיע ל"דואר נכנס")