מדריך פניה באתר רשות מקרקעי ישראל

מהו נסח טאבו וכיצד מנפיקים

בטרם כל פניה לרמ"י יש לשים לב היטב להוראות הנ"ל, במידה ומוגשת בקשה ללא כל הפרטים הדרושים-הפניה לא תטופל!

  • על כל פניה לרמ"י ראשית נכתוב בגוגל את סוג הפניה לדוגמא:

"הזמנת אישור זכויות מנהל", "הזמנת חוזה חכירה" וכו'…

  • לאחר שרשמנו בגוגל את מהות הבקשה הדפדפן יפנה אותנו למערכת הזדהות ממשלתית.
  • לא ניתן להגיש בקשה ללא רישום מוקדם למערכת הזדהות ממשלתית.
  • חובה להתחבר למערכת עם היוזר של הלקוח עבורו נדרש השירות.
  • לא ניתן להגיש בקשה עם יוזר שאינו שייך לבעל הנכס. (הפניה תחזור ללא טיפול)
  • לצורך הרשמה למערכת הזדהות ממשלתית יש צורך במספר דרכון או זהות + תאריך ההנפקה, בנוסף המערכת מבקשת מספר כרטיס אשראי (ישראלי) על שם מי שפותח את היוזר במערכת,
  • לאחר שהזנו את פרטי ההזדהות האישיים, יש להרכיב סיסמא המורכת מ: אות גדולה באנגלית, אות קטנה באנגלית, סימן כלשהו (אפשר להשתמש ב @) ומספרים, לדוגמא: 123456789@Aa
  • לאחר שהתחברנו למערכת הזדהות ממשלתית נפעל לפי הסדר הבא:
  • פניה חדשה
  • סוג הפניה: תלונות/תשבחות
  • בחירה מתוך רשימת נושאים : תשבחות
  • ישוב (לבחור את שם הישוב מתוך הרשימה)
  • הנדון: פירוט בקצרה (עד 40 אותיות)
  • פירוט פנייה: לפרט מה מהות הפניה , להוסיף מספר תיק מנהל וכל פרט רלוונטי
  • * בכל פניה אודות נכס יש לצרף את הטופס בעמוד הבא, יש להקפיד למלא את כל השדות הרלונטיים, אחרת הפניה תחזור ללא טיפול.
  • שליחה.
  • יש לשמור את מספא הפניה למקרה הצורך
  • תשובה אודות הפניה נקבל במייל של הלקוח (יש לומר ללקוח לעקוב אחרי המייל, לעיתים המייל לא מגיע ל"דואר נכנס")
  • טופס בקשה למתן אישור זכויות (1).pdf

יש להכנס לטופס הנ"ל ולמלא את הפרטים, שימו לב הטופס מכיל 3 עמודים.