באמצעות מערכת זו נוכל להנפיק דו"ח CMA כהיערכות לפגישה מוצלחת,
CMA= Comparative market analysis
הדו"ח הנ"ל נותן תמונת מצב מלאה של נכסים שנמכרו או שעומדים למכירה – בעלי מפרט זהה – באזור של הנכס אותו תרצו לגייס או להציג.
לדוגמא, אם אנחנו לפני פגישת גיוס נכס עם בעל נכס שמבקש 3,000,000 ₪ על דירת 4 חדרים ברחוב נחל הקישון ובמקביל יש דירות 4 חד' באותה שכונה או עם נתונים זהים שמוצעות למכירה, ובאותן דירות המחיר המבוקש שונה מהמחיר של בעל הדירה שלנו שאיתו אנחנו הולכים להפגש (לצורך העניין אם המחירים בשוק נמוכים יותר) אז מומלץ להציג בפני בעל הנכס את המחיר הריאלי ואת מחירי השוק המבוקשים בפועל אודות דירות אחרות בשוק.
בנוסף לדירות המוצעות למכירה כעת, יש קטגוריה נוספת של דירות שנמכרו לאחרונה,
הנתונים נאספים מתוך רשות המיסים ומהווים השתקפות למצב השוק בהתאם לתקופת הזמן האחרונה.
לדוגמא, אם בעל הדירה הנ"ל מבקש 3 מיליון על דירת 4 חד' בנחל קישון, ולאחרונה היתה עסקה בנחל צאלים של דירת 4 חד' עם נתונים זהים ושם העסקה בוצעה במחיר של 2,400,000 ₪ ניתן להציג לבעל הדירה את המחיר הריאלי עבור הדירה שלו לעומת עסקה שבוצעה במחיר נמוך משמעותית מהמחיר שהוא מבקש.
המטרה היא לשקף לבעל הנכס את מצב השוק נכון להיום ואת המחיר הריאלי עבור הנכס שלו.
ע"מ להנפיק את הדו"ח יש להכנס לדפדפן גוגל –ולרשום 'בטאבו' .
מיד לאחר מכן מתחילים בהפקת הדוח
תחילה מזינים את העיר שבה הנכס נמצא .
לאחר מכן רחוב ומספר בית .
להמשך לוחצים על " החל בהפקת דו"ח " .
בשלב הראשון
נבחר את סוג הנכס , כמה מטר הנכס , שם הלקוח עבורו אנו מכינים את הדו"ח ,מספר חדרים , קומה וטלפון שלו .
נבחר את צבעי הלוגו של החברה ( כתום / שחור ) . לחיצה על כפתור – המשך .
בשלב השני אנו נצרף ע"י לחיצה על הפלוס + נכסים שהמערכת מציגה שנמכרו בסביבה של הנכס אותו אנחנו רוצים לגייס בבלעדיות .
האינפורמציה הזו מסייעת לנו לדעת לפי מה שנמכר באזור כמה הנכס מוערך פחות או יותר .
בנוסף במידה והלקוח דורש מחיר מופקע , בעזרת המערכת נוכל לחבר אותו למצב השוק ע"י נתונים מדויקים מרשות המיסים .
בשלב השלישי , נבחר בנכסים דומים ובסביבת מקום שמשווקים כעת לצורך השוואה בין הנכסים ולדעת מהן האלטרנטיבות הנוספות שיש לרוכשים פוטנציאלים באזור
שלב 4 ואחרון
לפני שמסיימים להפיק את הדוח , נלחץ על "צפייה בדו"ח מלא " , נעבור על הנתונים שהזנו במערכת ורק לאחר מכן אפשר להדפיס או לשלוח את הדוח ללקוח .
חשוב מאוד להבין את האינטרס בהפקת דוח מסוג זה .
במידה ויש אי הבנה בכל אחד מהשלבים , להתייעץ עם ראש צוות על מנת למנוע מצב שנעמוד בניגוד עניינים בפגישה .